"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 17. august 2013

Shopping deluxe

Gikk litt bananas på Panduro Hobby Tønsberg når de hadde salg i sommer. Mye småtterier til scrapping og smykkelaging ble med meg hjem. Gleder meg til å ta det i bruk. 

Det ble scrappeark, stickers, papirteip, glitterlim, eyelets, blomster, penner, perler i flere farger, brads og mye mer.




Litt senere i salgsperioden (for 2 uker siden) fant jeg sannelig noen flere salgsting som fristet + en nyhet. Den nye giljotin papirkutteren til Panduro har jeg gledet meg lenge til. Den var virkelig verdt ælle penga!! Så enkelt å få klippt ark rett og fort. 
Den kan jeg virkelig anbefale!




2 koselige kommentarer:

Trine sa...

Skal bli skikkelig spennende å se hva du lager av detta utstyret ;)

Du får jo til det utroligste .

Klem

Tre Engler sa...

Funnet masse utstyr:)
Gleder meg til å se hva du lager:)
Klem Merete

Related Posts with Thumbnails