"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 10. august 2013

Sn@p Life

Hverdagen er endelig her igjen og nå er det jobb-jobb-jobb, akkurat slik jeg liker det. I disse dager kommer det nyheter inn på jobben (Panduro hobby)....nyheter som jeg har ventet lenge på. 

En av tingene som jeg bare "måtte" ha med meg hjem med en gang var den nye Sn@p Life scrappe serien. Dette skal liksom være en form for hurtig scrapping, derav navnet sn@p. Så vi får se om jeg får til dette og endelig får puttet noen minner ned på papir.







Og for noen herlige farger!! 
Kjenner jeg blir inspirert bare av å se på det.

3 koselige kommentarer:

Trine sa...

Trur garantert at du er som hun Pippe Langstrømpe."det har jeg aldrig gjort før så det får jeg sikkert til " hehe...

Det er innmari moro å få scrappa kort .De blir tatt vare på hos flere enn meg.
Klem.

Tre Engler sa...

Så masse herlige nyheter:)
Klem Merete

Fabelaktig sa...

Såå fint!

stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
klemklem
-Maia

Related Posts with Thumbnails