"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 6. august 2013

Stuepike....meg? Oh yes!

Nib (Norske Interiørblogger) drar i gang enda en utfordring hvor temaet er interiør og kos i mitt favorittrom, stua. 
 "Finn frem stuepiken i deg, og vis oss rommet hvor vi skal tulle oss inn i tepper og tenne hauger av stearinlys i årstiden som ligger foran oss" (sitat Nib).


Er det noe jeg er flink til så er det å tenne stearinlys og pakke meg inn i et deilig teppe mens jeg leser en bok. Har jo lest 19 bøker allerede i år... og fler skal det sikkert bli. ;)

Koppen har jeg dekorert selv med porselenspenn fra Panduro Hobby (49,-) og koppeunderlaget er en gammel ramme med scrappeark inni.


Måtte le litt når jeg så de andre bidragene (se her) og kom over innlegget til fru Andersen (se her). Hun trodde kanskje et lite sekund at denne månedens utfordring kom til å handle om å dresse seg opp som ei stuepike.... og jeg må innrømme at det samme falt meg inn et lite øyeblikk. Godt å lese at det ikke bare er jeg som kan lese litt feil noen ganger.

Ønsker alle som er innom en fantastisk uke.

10 koselige kommentarer:

Trine sa...

Er det ett sted en lett finner ro i sjela så er det i stua deres Madelèn.
Ting er slettes ikke alt som skaper et godt rede men ofte de menneskene som bor der.

Ha fine dager .
Ps:hadde hatt stor moro av å se deg som stuepike hehe

Randi sa...

Så koselig dere har det, Madelèn. Utrolig stemningsfulle bilder, fikk lyst til å bare synke ned på sofaen:)
Klem

Tre Engler sa...

Kjempe koselig stue krok:)
Klem Merete

Livets gode sider sa...

Nydelig. Hilsen Grethe

Ingeborg sa...

Så ulikt min stil, men så KOSELIG!
Elsker bidraget ditt :)

GundaM sa...

så utrolig koselig ;))))

Mrs. Monday sa...

Så nydelige bilder og FOR ei stue!!
Får nesten lyst på høst....., men ikke helt enda!

Lykke til i utfordringen!

Klem fra
Lena//Mrs. Monday

Jatte sa...

Ååå for en kosekrok :D Liker!

Ønsker deg en god natt -
Klemmer fra Jatte♥

Susan sa...

Sååååå flott :-) Lykke til :-)

Yvonne sa...

ooooo LIKER!

Related Posts with Thumbnails