"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 10. september 2013

Bursdags ekstase!

Jeg hadde bursdag i går vettu og tror du ikke bursdagsjenta fikk det hun ønsket seg aller aller mest.... nemlig en drill (som også kan brukes som bor). Hurra!! Nå kan jeg bli husets snekker.

 Men ikke nok med det. Jeg fikk også et dødskult hode fra Kremmerhuset, som jeg har ønsket meg. Vet akkurat hvor jeg skal putte den. I bokhylla.


Gal.... jeg? Neida, bare veldig begeistret over at jeg fikk gullskallen fra Kremmerhuset som også sto på ønskelista mi. Er ikke jeg heldig så veit ikke jeg ;).

Som du sikkert har tenkt så går jeg tilbake til barndommen når det er snakk om bursdag og presanger. I just love it! 
Er jo så morsomt å kunne ønske seg noe.... og så faktisk få det.

Så nå slår jeg sammen mine gavekort og pengegaver og begynner sparinga til sag. For ei "snekker" må jo ha sag!
 
 

9 koselige kommentarer:

Trine sa...

Hahaha morsomt blogginlegg ! Blir jo nesten i ekstase sjøl av å lese sånt.

Kjempeflotte de to hodene du fikk.

Ha ei flott uke .

Tre Engler sa...

Så herlige gaver:)
Ønsker meg selv en sånn drill:)
Gratulerer med vel overstått:)
Klem Merete

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Gratulerer så mye ! Heldig du var som fikk det du ønsket deg ! Kule bilder av deg da ! God natta klem

Jatte sa...

Hihi, så søt du er :D

Den gullskallen ønsker jeg meg å :D

Ha en herlig Onsdag,
Klemmer fra Jatte♥

Rebekka sa...

Hehehe, kongebra bursdagsgave....Kunne ha hatt et slikt gaveønske selv. Veldig kjekt å være selvhjulpen i hus og heim :))
Kule hoder også :)

Gratulere med vel overstått, og ha en fin dag

Rebekka

June sa...

Den gullskallen var jo bare kjempefin En sånn " trenger " jeg også :-)

Tove sa...

Gratulerer med dagen. Heldiggris!
Klem Tove

Interi-gjør det selv! sa...

Hehe, så fine bilder og gaver! Grattis med vel overstått :-)

Ann sa...

Gratulerer med overstått dag! :0) Kjekt med nyttige gaver, den der blir nok flittig i bruk! ;))

Ha en fin uke! :0)

Klem, Ann,
Glassveranda.

Related Posts with Thumbnails