"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 15. september 2013

*Kremmerhuset love*



4 koselige kommentarer:

LykkeLise sa...

Hei hei:)

Tuusen takk for gode ord hos meg,
d gjør meg såå glad:)
Vi gleder oss veldig til å flytte inn nå,
d har vært en slitsom sommer...men d er jo en
drøm å pusse opp et gammelt hus så vi
holder ut;)

Nice scull;)

Håper helga har vært fin!

Klemmer

Lille Finur sa...

Åh, du har Matilda i bokhylla! Nå fikk jeg akutt lyst til å besøke barndomshjemmet for en liten gjennomsøking av bokhyllene.:)

Ønsker deg en god, ny uke!

Jatte sa...

Åååå jeg digger den hodeskallen i gull :D

God ny uke ønskes deg,
Klemmer fra Jatte♥

Randi sa...

Den hodeskallen er bare helt rå da, skjønner godt at du var fornøyd med bursdagsgavene:) Gleder meg til å se hvilke prosjekter du går i gang med med ny drill og greier ;)
Klem

Related Posts with Thumbnails