"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 11. oktober 2013

Damenes aften Bohus Tønsberg.

På onsdag var jeg så heldig at jeg hadde kapret meg en plass på Damenes aften i Tønsberg. Det var utrolig hyggelig!
Her er noen bilder.


(Masse god mat)

(250 damer hadde tatt turen ... og det var folksomt kan man si ;P)

(Her sto alle de ansatte på Bohus Tønsberg og ønsket oss velkommen. Artig)


(Et lite fotoøyeblikk med Louise Byg Kongsholm fra PEJ gruppen.. Litt kleint, men moro)
Her er et bilde av én av trendfarge retningene i år.
Likte alle fargene jeg!

Og så tok jeg litt bilder av forskjellige ting rundt i butikken.






Selv tok jeg med meg hjem 2 ensfargede svarte sofaputer og en heklet brun duk. Så ikke helt den store fangsten. Fant liksom ikke noe i min gate dessverre. Men kanskje neste gang ;).

Ønsker alle mine lesere en flott uke.
I mitt neste innlegg så kommer en oppdatering fra hobbyrommet mitt. Da skal dere få se den nyoppussede benken min.

5 koselige kommentarer:

Trine sa...

Kjempefine trendfarger i år altså! De likte jeg også godt. Artig å havne i en sånn forsamling hvor det nyeste blir vist. Mye god mat ser jeg ;)

Ha fine dager.

polkadotpeticoat sa...

This looked like an amazing day....Heidi

hobbyvimsa sa...

Var på dette i Porsgrunn på onsdag,kjempe gøy å lærerrikt..

Nydelige skatter du har fått med deg fra loppemarkedet...Og råååå kul lampe du har laget:)

Nyt helgen!

Klem Linda

Interi-gjør det selv! sa...

Jeg var på dette i fjor hvor jeg bor, og synes også det var veldig gøy. Fine bilder du deler :-)

Camilla sa...

Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

Related Posts with Thumbnails