"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 6. oktober 2013

En, to og flere lopper.

Endelig var det et loppemarked igjen!! Gjett om jeg har ventet.
Denne gangen gikk turen til Revetal ungdomsskole (og en svipptur til Gjennestad). Mange andre hadde tatt seg samme turen og trengselen var absolutt tilstede.


Mange ting ble med meg hjem. Messing ting, glasskrukker (som jeg ønsker meg flere av), broderibånd, heklet duk, askebeger (til gubben) og en stilig grønt og gull fat (som jeg vil ha på hobbyrommet).
FORNØYD!!


Men det beste kuppet var absolutt denne skuffe saken. Nydelig!
Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Nye knotter trenger den jo absolutt og jeg vurderte å putte på slike etikett skilt. 
MEN skal jeg male den (en hel farge på hele eller kanskje en farge per skuff), beise den, la den være som den er....det er spørsmålet?
Tar gjerne imot råd.

Ønsker alle som er innom en helt fantastisk nydelig helg.
I dag skal jeg prøve å gjøre noe praktisk. Kanskje male vinduskarmer... eller male ferdig en vegg.... eller leke på hobbyrommet.... eller gå en lang tur. Ja, vi får se hva det blir til.

6 koselige kommentarer:

Trine sa...

Du fant masse fint gitt ! Ang kommoden så liker jeg beis i noe brunt gammeldags .Etiketter høres skikkelig kult ut .Med dine kreative evner så tviler jeg ikke på at den får et nytt smart liv den kommoden ;)

Ha fine dager.

Landcharm sa...

Ja, nå er vel loppesesongen i gang. Lykke til og god helg!

Tre Engler sa...

Den skuffe seksjonen var bare utrolig flott:) blir spennende å se hva du gjør med den!
Ha en god kveld
Klem Merete

Interi-gjør det selv! sa...

For en fangst, så gøy :-) Skikkelig fin kommode. Jeg synes det er greit å vente litt før jeg evnt maler, for å være sikker på at jeg ikke angrer. Synes det var litt sjarm som den er, men samtidig er jeg glad i å gjøre ting til mine egne. Skjønner du er i tvil. Går jo an å male bare rundt, og la skuffene være originale.

Ha en fin kveld :-)

Inspirasjon fra Elin sa...

så mye kult. jeg kjøpte faktisk makent grønt fat på loppis her på Jaren i august.
Med kommoden tenker jeg det hadde vært fint med en farge i forskjellige nyanser, for eksempel grønn, også male skråget og beina svarte eller mørke grå? Bare en tanke jeg fikk :D

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jøss her har jeg gått glipp av flere innlegg , har ikke sett noe fra deg , jeg sjønner ikke dette. Den skuffesaken er kjempefin ! Den hadde jeg nok malt ja . God kveld til deg !

Related Posts with Thumbnails