"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 25. oktober 2013

På tur til Remix-Art.

Innlegget med hobbyrommet lar vente på seg, men i mellomtiden vil jeg gjerne vise noen bilder fra Remix-Art. Meg og ei venninne kjørte en langtur til Skien i dag og måtte bare stikke innom her.

Så her er et lite bilderas.









Mamma mia! Her er det mange flotte ting. Stilen her er virkelig i "min gate". Kjenner jeg fikk et skikkelig påfyll av interiør inspirasjon i dag.

Ønsker alle som er innom en fantastisk helg.

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

Landcharm sa...

Ja, her var det mye artig! Ønsker deg en fin helg!

Trine sa...

Du store min der har du havna rett i paradis Madelen ;) Var sikkert veldig gøy å se i virkeligheten. God hælj <3

Tre Engler sa...

Her var det masse herlig inspirasjon:)
Ha en god helg
Klem Merete

maria at inredningsvis sa...

WOW vad snyggt:) jag blir glad av att hälsa på hos dig....heja Norge

Kolla in min blogg om du vill mer ha inrednings-inspiration:)

Ha en härlig slutet på veckan

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Related Posts with Thumbnails