"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 28. oktober 2013

Varm te, varm messing.

Liten stemningsrapport fra meg. 
 Koser meg med te om dagen, masse te. Det går mest i tyrkisk eple te, men når bilde ble tatt så var det Earl grey som var den heldige kandidaten. Favoritt koppen for øyeblikket er min nye gullkopp fra Kremmerhuset. *Love*

Loppekuppet, fra noen mnd. siden, har funnet plassen sin på stuebordet. Sammen med en brun heklet brikke fra Bohus. Liker så godt det varme uttrykket det gir.


 Er det flere som koser seg i høstmørket, slik som meg?

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Trine sa...

En blir jo glad i denna høsten som er så mild og fin. Det er lekkert å se hva du får til med enkle midler og grep .Koser meg med bloggen din.

Ha bare fine dager.

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Te passer spesielt godt når det er høst ,o g det er masse gode teer . Enig med deg i at det ble varmt og koselig med messing og brunt . Her koser vi oss med rabarbrasuppe i kveld. Klem

Tre Engler sa...

Kjempe koselige bilder og herlig stemning:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Fabelaktig sa...

Utrolig koselige bilder! Alltid like kos å titte innom hos deg :)

klem

Interi-gjør det selv! sa...

Herlige, stemningsfulle bilder, jeg digger koppen :-)

maria at inredningsvis sa...

WOWWWWW vad FINT:) och tack för fina ord på min blogg

Kolla in min nya post...vackra moderna kök:)

ha en fin helg

LOVE Maria

Related Posts with Thumbnails