"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 10. november 2013

Mitt hobbyrom / My craftspace.

I dag skal dere få en liten titt på hobbyrommet mitt. Her har jeg alt jeg trenger for å utfolde meg kreativt.

Garn og broderitråd her jeg i noen glassbeholdere fra Kremmerhuset.

Småtteri står på rekke og rad.

Litt washiteip avhengig? ... Neida.


Traditional craft paint er min favoritt maling.


Benken jeg pusset opp for en stund siden har fått sin plass og den er perfekt for å lagre småting i.


Glassbeholdere og oppbevarings bokser fra Panduro Hobby.



Klistremerkestativet blir brukt til å vise frem mine favoritt scrappeark.

Så her kan man si at jeg begynner å komme i orden. Hva synes dere? Nå gjenstår det kun for meg å rydde litt bak kamera ;). Og dekorere den ene veggen til høyre (som man kan se på noen av bildene) for der er det helt tomt.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Wow...for et utrolig flott hobbyrom:)
Her har man jo alt man trenger:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Inspirasjon fra Elin sa...

her var det orden i "sysakene" skikkelig moro å se. Har en drøm om hobbyrom jeg også, men det blir nok ikke enda. Får holde med kroken jeg har laget til i stua. :P

Daisys home sa...

Rett og slett en drøm av ett Hobbyrom :)
Kos deg og ha ei ny fin uke
klem sissel

Anonym sa...

Hei hei.

Skikkelig flott hobbyrom! Her har man alt man kan ønske seg for å pusle og være kreativ ;-)
Nice!

Klem fra Anne- Britt :-)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det så koselig ut på hobbyrommet ditt ! Begynner nesten å klø i fingrene etter å klå på alle de spennende sakene hehe. Fin kveld til deg !

Jijji sa...

Wow, for et herlig og ryddig hobbyrom! Kjenner jeg har en liten vei å gå. Men må jo være helt fantastisk å ha et sånt sted for seg selv :)
Hm... Kanksje jeg må ta et ordentlig skippertak når det gjelder hobbysakene mine....

Jijji

polkadotpeticoat sa...

Cutest crafty room ever...Heidi

Karoline sa...

Flott hobbyrom du har :)

Ingrid Serine sa...

Herlighet for et HERLIG hobbyrom! Nå ble jeg sjalu... Jeg klarer ikke å ha noe system når jeg er i fri utfoldelse.... Nydelig blogg, jeg var nødt til å følge deg :)

hobbyvimsa sa...

Så fint og ryddig:)Ser ikke slik ut her hos meg:)

Nyt ny uke!!


Klem Linda

Astrid sa...

Så herlig velorganisert!

Related Posts with Thumbnails