"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 8. desember 2013

Jul, jul strålende jul - utfordring.

Desember!!! Jul med din glede, ho-ho-ho og alt det der :P. Årets kuleste høytid er her!

Det er hektiske tider hjemme og på jobben. Gaver skal kjøpes, huset skal pyntes (nesten ferdig med det egentlig) og jobbdagene er intense. Men det er jo det beste med julen...er det ikke? 

Er ute i siste liten denne gangen med mitt bidrag til Norske interiørblogger sin juleutfordring. Juletreet vårt var den heldige modellen denne gangen.


I år står juletreet for første gang i gangen. Så man kan si at jula treffer deg med en gang man kommer inn i huset. "Pow, here's a christmastree in your face" .. hehe. Fargene på treet går i sølv, kobber og turkis... love it!
Hvis du vil se andre flotte julebidrag så ta en titt HER.

Store førjulsklemmer fra Madelén

13 koselige kommentarer:

Trine sa...

Wow et skikkelig blikkfang! Synes det er så stilig og stemningsfullt .

Ha en flott førjulstid.

MissMette sa...

Nydelig Madelén <3
- klem fra Mette -

My Dream sa...

Kult!!! Veldig Amerikaish ;)
Liker det :)

Klems Diana

Ingrid Serine sa...

Veldig fint bidrag! Bruker dere å pynte juletreet så tidlig? Veldig koselig i alle fall. Det var en god idé og ha det i gangen og jeg likte veldig godt fargevalget ditt :)Lykke til i utfordringen og jeg ønsker deg en fin adventshelg!! :)

Bella sa...

FOR et nydelig bidrag!! :) Elsker juletreet og ikke minst den lekre pynta trappa di!! :)

Kos deg videre i denne fine ventetiden. :)
KLem

Tre Engler sa...

Så kjempe flott bidrag:)
Ønsker eg en herlig kommende uke
Klem Merete

Bettum Villa sa...

Hei Ingrid Serine

Jeg kommenterer her jeg siden jeg ikke fikk lagt igjen kommentar hos deg.

Jeg har vel en tendens til å pynte juletreet tidlig ja. Lille julaften blir alt for sent for meg. Skal jo liksom ha litt glede av julepynten også synes jeg (spesielt jeg som jobber så mye og har det ganske hektisk).

MEN denne gangen så ble juletreet pyntet ekstra tidlig fordi jeg kanskje skulle ha en reportasje hjemme hos meg, som dessverre ble avlyst. Så sånn ble det denne jula ;).
Klem Madelén

Vibeke sa...

Herlig! Elsker juletre med glitter og stas :-) Masse lykke til i utfordringen.
klem Vibeke

Anette Willemine sa...

Herlig pyntet juletre, Madelén! Her får gjestene virkelig julestemning med en gang de kommer inn i huset. En super idé å ha det i hallen, det har jeg faktisk ikke tenkt på som en mulighet. Vi har jo også plass til å ha det å vår hall. :) Hmm, dette må jeg vurdere...

Lykke til med utfordringen hos NIB!
Ha en strålende start på en ny uke!

PS! FOR et hobbyrom du har! Ble virkelig imponert!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Det var et nydelig tre - akkurat slik skal de være!
Koselig pynt også!
Flott bidrag til Nib! Lykke til!!

Det er alltid plass til deg, vet du, rundt bordet:) Velkommen skal du være!

Ha en fin adventstid!

Klem fra Hjørdis

Fabelaktig sa...

Så drømmende vakkert!

Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
Stor klem
-Maia

polkadotpeticoat sa...

That looks so amazing......love your curved staircase! Heidi

Ann-Kristin sa...

Flott juletre!
Nyt jula, kose deg masse!
Juleklem fra Ann-Kristin

Related Posts with Thumbnails