"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 22. januar 2014

Bokåret 2013

Ja, som sagt tidligere så var ikke 2013 det aller største interiør året. MEN det var absolutt året for bøker.

25 bøker slukte jeg i fjor og jeg er veldig fornøyd med det. Har aldri fått til å lese så mye på et år før. Er tydlig at når jeg blogget mindre så leste jeg mer.


Jeg leser for det meste fantasy, sci-fi og humor. Er det en urealistisk verden og god story så er jeg solgt.
Jeg kan godt innrømme at jeg ikke er så mye borti den tradisjonelle krimmen eller romantikk. Er liksom ikke helt for meg, men det er jo mer enn nok litteratur å velge mellom så jeg skal nok ikke bli fattig på lesestoff enda.

Nå holder jeg på å lese litt Terry Pratchett og skal snart starte på Hunger Games trilogien. Gleder meg!

Klem Madelén

1 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jøss det var ikke verst du ! Det er så gøy når man klarer å ha roen til å kunne fordype seg i en bok . Fin dag til deg ! Klem fra Sidsel

Related Posts with Thumbnails