"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 12. januar 2014

Halveis til mål.

Da er jeg et steg nærmere på dette oppussings prosjektet. Kommoden er malt ferdig og pusset ned til et gjevnt over slitt utseende. Litt sånn rød rustet og gammeldags. 

Så nå er bare spørsmålet om hvordan jeg vil dekorere dette her. "Hmmm... veit sannelig ikke jeg". Litt usikkert enda hvordan jeg vil løse dette, så en oppdatering kommer sikkert ikke før om en liten stund. Skal ta meg en runde i byen til uka og se om jeg kommer over noen skatter på bruktbutikken eller på favoritt interiørbutikkene mine.


Wish me luck! 

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Interiørnytt Tina sa...

Så fint det er! Gleder meg til å se resultatet:) Lykke til med resten.

Trine sa...

Jøss den blei skikkelig kul da og DET blikkfanget . Synes du er ei smart og effektiv jente som får til det du setter i gang med ;)

Randi sa...

Tøft!! Skikkelig sprek den fargen, happy!! :)
Fin søndagskveld til deg.
Klem

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Den kommer til å bli kjempefin ! God natta klem fra Sidsel.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Åja, det er så gøy å male!
Så fin den ble!! Herlig farge! Lykke til med fortsettelsen.
Ellers jakter jeg på blogglysten for tiden:)

Ønsker deg en god helg.

Klem fra Hjørdis

Related Posts with Thumbnails