"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 26. januar 2014

Jeg har lyst til å lage noe....

...og det er jo sååå masse inspirasjon der ute som man kan herme etter. 

Hva med litt fargerik vegg kunst med spiker og farget tråd ...


eller piffe opp en gammel topp med 3D maling..


eller hekle noen søte små nålputer?


Til sommeren hadde det vært kult å laget dette scrabble brettet, men hvem skulle spilt med meg? Ikke gubben i allefall. "Heller døden!!" er et ofte hørt utsagn når det gjelder brettspill.


Bildet under her inspirerer meg maks. Til sommeren vil jeg snekre og male noe i denne stilen. Vet ikke helt hva enda... men NOE skal snekres. Det er helt sikkert!! (Jeg fikk jo elektrisk sag til jul.)


Jeg vil også lære meg å hekle sånne "popcorn" sting... for søtere pengepung enn denne (se bildet) skal man lete lenge etter.


Her ser du et pledd som er laget av en haug med forskjellige gensere. Genialt!! Og ikke minst miljøvennelig.


Dekorerte fjær... super kult og super enkelt.


Hexagon pute.... skikkelig stilig (!!), men jeg ville valgt noen andre stoffer i allefall. (Kan dette bli den neste HAY kanskje?)


Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for skinn smykker.


Og selv om jeg ikke tåler ull så fikk jeg kjempe lyst til å lage disse armbåndene. Kan jo ikke ta lang tid med noen filtenåler.


 Eller hva med å produsere sin helt egen "bakers twine"?



Alle disse bildene har jeg funnet over lang tid på indulgy.com (min favoritt bildeinspirasjons nettside). Mange av disse tingen har jeg lyst til å prøve meg på å lage, kanskje til å med lage min egen versjon. Vi får se hva tiden bringer :).

Ble noen av dere like inspirert til å lage noe som meg? 
Håper det ;).

 Ønsker alle som er innom en fin helg.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja her var det masse koselige ting , og de nålputene var kjempesøte og armbåndet , ja alt var veldig fint egentlig . Moro å lage noe selv , men hva tro ?! Jo jeg kan spille med deg jeg , sett i gang å lag , hehe. God søndags kveld til deg ! Klem

Trine sa...

Er skikkelig dårlig på å lage ting men jeg kan beundre det du gjør .Det er jeg god på hvert fall. LiKER SPILL OGSÅ ;)
Flott blogginnlegg i dag .

EKTE INTERIØR sa...

Wow så mye kult jeg aldri har sett før! Utrolig morsomt. Jeg falt helt for de fjærene, så lekkert med gullet! Man kan jo "dyppe" hva som helst egentlig… Hmm. Ble skikkelig inspirert, tusen takk! :))

Randi sa...

Skikkelig tøffe ting da! Likte spesielt godt "dørmatten", den var helt herlig😊 Det enkle er ofte det beste, men man skal jo ha fantasien til å ta i bruk de enkle tingene også da. Supre tips dette her, merker at det kribler 😊
Klem til deg

Interi-gjør det selv! sa...

Oj, her var det mye fint, jeg ble i hvert fall inspirert! Ønsker deg en fin kveld :-)

Related Posts with Thumbnails