"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 7. januar 2014

Jeg vil male noe..

Det er alltid sånn at når julen er over og alt pynt er pakket vekk så får jeg en umåtelig trang for å male noe (mannen står på sidelinja og rister frustrert på hode). Og denne gangen er det skapet i stua som skal under lupen. Jeg vurderer mange farger, men har ikke helt klart å bestemme meg enda. Jeg vil innføre litt mer farger i hjemmet, det er målet. Men hvilken farge passer best?

Her har jeg valgt ut noen alternativer.
De fleste fargene er fra Lady sitt nye fargekart Urban Casual.
 
NORDISK HAV

PALMEBLAD
MEXICO

RUBIN

SCOOTER

Originalen er for øyeblikket sort.

Hva synes dere? Har dere noen favorittfarger for øyeblikket så tar jeg gjerne imot tips. Mine favoritter er nordisk hav, scooter og rubin.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Inger-Lise Rudolfsen sa...

Mexico :))

Trine sa...

Jeg liker best originalen hehe... men mange flotte farger du hadde sett på.

MissMette sa...

Likte Mexico og Nordisk hav - men også orginalen var stilig! Kjenner ikke at jeg har lyst til å male noe, men kjenner jeg har lyst på forandring hjemme... Egenlig en helt ny stil :D - men da tror jeg mannen min steiler, så jeg får bare gjøre noen små forandringer, hehe... Tusen takk for koselig kommentar, og så øsnker jeg deg et fortsatt riktig godt nytt år og uke... Klem fra Mette :)

Randi sa...

Hei på deg!
Så stilige farger du har sett på, "Scooter" var jo helt rå da:) Blir spennende å se hva du velger å gjøre. Ikke enkelt, særlig ikke når skapet er så fint som det er;)
Håper du har hatt en god start på det nye året:)
Klem

Hjem & Glede sa...

Hei hei,
Så flott å titte innom deg,
Herlig stil og personlig,det liker jeg!
Jeg syns jo at originalen var nydelig,men om jeg måtte velge hadde det blitt Mexico ,den var flott til de japanske krigerene :)))
Palmeblad og rubin var ikke dumme de heller.
Ha en flott dag.

Klem Camilla ❤️

helen og gutta sa...

lekkert skap, har selv lyst på noe slikt men har ikke fått tak i enda. Jeg synes den var flott slik den var, men forandring fryder. men, du har nok bestemt deg så da hadde jeg gått for Nordisk hav eller mexico.

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Scooter , helt klart !!! Fin dag til deg ! Klem

Ingrid Serine sa...

Hei og godt nyttår! Jeg ville gått for nordisk hav! Fargen var helt nydelig!

TonjeMarie sa...

Hei! Synes den var fin som den er, men hvis du MÅ male så synes jeg rubin var finest ;)

Anonym sa...

Nå må dere interiørbloggjentene snart slutte å male! Foreslår at du stripper skapet til sin opprinnelige look; dvs før det svarte! Tipper at det finnes en vakker eik bak???

Related Posts with Thumbnails