"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 10. januar 2014

Tar malekosten fatt..

Da er malingen kjøpt inn. Klarte ikke å vente så lenge med det nei. Jeg leste og vurderte tipsene deres om hvilken farge jeg burde ha valgt, og valget falt på Rubin. Var ikke så mange av dere som nevnte denne, men min kjære mann ble plutselig interessert i interiør og syntes den var fargen. Jeg likte så godt at han ble litt engasjert, så da var det ikke noe spørsmål om valg lenger. 

Men jeg tok også med meg to fargeprøver med Scooter og Beat. De vet jeg ikke enda hva jeg skal bruke til, men kanskje jeg maler noen lysestaker f.eks.
 

Og jeg må virkelig humre litt av min første anonyme kommentar om at vi interiørdamer må slutte å male ting. Hvorfor det? Er det noe galt i å male ting. Å være kreativ med farger. Det synes absolutt ikke jeg! I allefall ikke i dette tilfellet da møbelet allerede har vært malt gult, rødt og grønnt før jeg kjøpte det for en 50,- og malte det svart. Kunne sikkert vært litt mer moden og latt den kommentaren bare flyte. Men den gang ei. 2014 skal bli et mer ærlig år, på godt og vondt. Så det synes jeg om den saken. ;)

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Et ærligere år på godt og vondt , det høres bra ut ! Ja det skal bli spennende å se resultetet. Her i huset er det heeeelt slutt på at mannen får velge noe som helst ! Det lærte jeg på Ikea da jeg skulle spandere et pledd på oss hver og sa at han kunne velge seg et pledd han likte. Han valgte et grusomt stygt pledd i fæle farger og skikkelig lafsete ! Da tenkte jeg at heretter kan han få velge mellom to fine ting , men aldri velge helt på egen hånd !!! Nei du er det ikke fint at folk vil male og gjøre det fint rundt seg da ?!!! God kveld til deg ! Klem fra Sidsel

Trine sa...

Ærlighet varer lengst heter det og det trur jeg på ! Rubin skal bli spennende å se åssen faller inn sammen med alt det andre dere har i hjemmet deres. Er en knæsj farge syns jeg. Lykke til !

Randi sa...

Oi, oi, dette blir spennende! Så gøy med litt farger da😊 Her er vi stort sett to om de fleste avgjørelsene når det gjelder hus og hjem, men har fordelt litt på hvem som har det endelige ordet da😉 du gjetter sikkert hvordan den fordelinga er? Gleder meg til å se flere maleprosjekter fra deg, synes at vi bare skal fortsette å male og male og male, jeg 😊
Ha en strålende fin helg!
Klemmer

Stine Marie sa...

Dette så spennende ut! Av bildene i forrige innlegg likte jeg Mexico og Scooter best, men når jeg nå ser fargene du har valgt i "spannet" mistenker jeg at de er en hel del knæsjere enn prøvebildene i ditt forrige innlegg skulle tilsi.
Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Jeg har en liten kommode jeg planlegger å male selv, og har kun tenkt i hvite og grå baner. Jeg må komme på besøk og ta en titt når du er ferdig, kanskje jeg hermer og går for noe litt villere!

Astrid sa...

Mente ikke å være anonym, altså! Det var bare min pc som ga meg det navnet. Jeg er en eldre, lite pc-vant dame, som ikke har facebook, google-konto eller noe annet "moderne"! Tross alder elsker jeg innredningsbloggene fra dere yngre, og denne bloggen er en favoritt! Tilgi meg at jeg kommenterte som anonym uten å vite bedre, og mal i vei! Det var bare et lite hint om at enkelte ting bør bevares for fremtiden. Det er kanskje nok at sånne som meg bevarer? Lykke til, unge venninne! Elsker bloggen din!

Related Posts with Thumbnails