"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 12. februar 2014

DIY: Harry Potter sitat.

Jeg er i det kreative hjørnet om dagen... og klarer for en gang skyld å få bilde av det ut på bloggen.... utrolige greier :P.

 Gårsdagens prosjekt var å redekorere en bilde jeg har hatt stående en stund. 
Valget falt på Harry Potter sitat (igjen), selv om jeg ikke nødvendigvis er den mest hardcore Potter-fanen i verden, men tilfeldighetene rådet denne gangen. Jeg hadde klart å blingse, så jeg hadde ikke så mange gullbokstaver å velge i. Så jeg må si jeg var ganske fornøyd når denne lille strofen poppet opp i huet mitt og at jeg hadde nok bokstaver.


Designarket med "drivved" i turkis kommer fra Kaisercraft (nr: P1061 Distressed) og gull bokstavene har jeg stanset ut selv (med diecut maskinen min) fra en ny blokk fra Panduro hobby som heter Designblokk Foil neutrals. De er skinnendes gull, men det synes ikke så godt på bildet (lærte akkurat nå hvor mye jeg hater å ta bilder av skinnende ting...vanskelig). 


Så nå står bildet litte granne her (for å bli tatt bilde av)... men det får nok sin endelige plass i dvd hylla.

Er det noen fler som lager noe morsomt om dagen. Send meg gjerne link til andre sine inspirerende diy's, hvis du vet om noen.

Klem fra Madelén

4 koselige kommentarer:

Trine sa...

Det bildet blei skikkelig kult !
Godt å lese nytt igjen på bloggen din forresten ;)

omgdeterlina sa...

Så flink du er! Og jeg er veldig Harry Potter-fan og syns det var et fint sitat også :) Selv kjenner jeg meg veldig igjen i å drive med tusen kreative ting, men ikke helt få dokumentert noen av dem. Jeg lagde for eksempel alle julegavene jeg ga bort i fjor, men har ikke bilde av en eneste en! Men nå har jeg laget en del ting i det siste som jeg i hvert fall har greid å dele på instagram :) For å svare på spørsmålet inne hos meg: jeg vet dessverre ikke hvilken stand bildet er fra for jeg stoppa og knipsa i forbifarta. Den lå nemlig ikke i interiørhallen der jeg gikk mest, men jeg gikk forbi den på vei inn i trendsonen. Veldig hyggelig at du vil være med på giveawayen min forresten!
Klem, L

hilde sa...

ha! så kult! jeg har ikke nok harry potter relaterte ting i hjemmet. og for en kul radio! :D

Olea sa...

Så Stillig det ble!
Her blir det ikke laget no serlig om dagen... eller jeg lager jo på en måte blomster når jeg setter frø ;)
klem fra meg til deg!

Related Posts with Thumbnails