"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 10. februar 2014

"I' m watching you"....

..føler jeg den lille hjorten på veggen prøver å si til meg noen ganger. Heilt i orden det altså! Just keep on watching.

(Kjøpte meg nye bokhylle lamper fra Ikea for en stund tilbake. Love them.)


Ønsker alle som er innom en flott dag.

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja du den lampen la jeg merke til , den var fin !!! Ser så koselig ut hos deg . Fin kveld til deg ! Klem fra Sidsel

Maria - Min oldemors hus sa...

Hei, har fulgt bloggen din i sideblikket ei stund. Jeg synes den skiller seg ut med særegen stil og fargebruk som inspirerer, så nå legger jeg meg til som følger. (",)

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Utrolig flotte bilder du tar, ønsker deg en fin uke :)

Fabelaktig sa...

Du har det så fint hos deg, søte!

Håper alt er godt!
klem

Related Posts with Thumbnails