"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 8. mars 2014

Arts and crafts corner.

Lyset skinner ute og jeg kjenner at våren er skikkelig i anmarsj. 
Ja, nå kan sola bare komme altså!! Er dere ikke enig?

Lysten for å lage noe er som vanlig tilstede. Og når jeg vil dille litt med hobbysaker så sitter jeg her, på hobbyrommet mitt.


Jeg har fått gubbens gamle pc inn her så nå kan jeg surfe etter idéer samtidig som jeg lager ting. Veldig kjekt. Thanks, my darling!


I denne lille loppiskommoden har jeg alt av smårasket mitt. Klistremerker, scrappeark, smykketing etc. Alltid greit å ha ting samlet sånn nogelunde på et sted.

Kommoden kjøpte jeg på loppis i fjor og malte i lys grønn, blå og hvit. Skuffehåndtakene kjøpte jeg på Panduro. De er bittesmå, men funker bra i dette tilfellet.


Og så var det alle de papirteip'a da... jeg elsker å samle på de!

Har dere noen hobby diller? Noe dere ikke klarer å la ligge når dere tar turen til en hobbybutikk?

Ønsker alle som er innom en fantastisk helg! :)

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Veldig koselig hobbyrom du har , med masse fine og spennende saker ! Den holderen for tråd g ruller er kjempefin , sånn skulle jeg ønske at jeg hadde . God kveld til deg i finværet ! Klem fra Sidsel.

Trine sa...

Du har fått deg et knallkjekt hobbyrom og den loppis kommoden blei jå så bra ! Jeg har ti tommeltotter men synes det er innmari moro med alt det fine andre greier å få til .
God hælj !

Precious Home sa...

Ikke veldig vanskelig å se at du er en hobby elsker! Ett fantastisk hobbyrom!!

Ha en fin lørdagskveld!

Dynamisk Salong sa...

Oi, oi, oi, misunnelig BIG TIME på den utrolig ryddige og koselige hobbykroken din altså! Her er det det glade kaosvanvidd som råder blant mine hobbysaker. Etter at vi flyttet for snart to år siden, har jeg ennå alt av utstyr i elendige Claes Ohlssonesker, som formelig SKRIKER etter å få en fast plass. Akk og stønn og tenners gnissel. Når den tid skulle komme at det ble en krok til overs her hjemme, skal jeg sporenstraks inn på dette blogginnlegget ditt igjen for å få ideer til hvordan det bør se ut. Håper du har en god helg. Takk for inspirasjon! Klemmer fra Beate

Anonym sa...

Kjære Madelen.

Du har virkelig et flott hobbyrom. Her får man lyst til å pusle og leke seg i timevis. Kunne ikke unngå å legge merke til de to Wonka- sjokoladene på hylla di... Hehe. Artig!
Ha en fin lørdag!

Klem fra Anne- Britt :-)

toves sammensurium sa...

Man kan jo bli kreativ bare av å komme inn i slike rom som dette...så frodig og herlig med så masse spennende!! :)
Og ikke minst deilig å ha et sted hvor man har alt styet sitt,gjør ikke noe at det ser fint ut i tillegg ;)
Toveklem:)

Fabelaktig sa...

For ett fantastisk hobbyrom! ELSK!
Heldige deg ;)

SV: rommet er på 8 kvm, jeg som skrev feil *ler*

Happy søndagskveld.!
Maia

TreToEn sa...

Herlig rom, her kunne jeg flytta inn ;)
Så fort vi er ferdig med å komme i orden i de "viktige" rommene i huset skal jeg sette igang med å innrede hobbyrom. Har alltid hatt lyst på et eget rom jeg kan pusle med mine ting så det blir bra!

Ha en fin uke :) snart kommer sola til Vestfold sier de på yr:)

Klem

Huldra sa...

Inspirerende herlig hobbyrom :)

Related Posts with Thumbnails