"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 21. mars 2014

Forfriskende nytt

Da følte jeg at det var dags for å friske opp bloggen min litt igjen.
Lenge siden sist jeg lagde ny header, så det tok litt tid. Til tross for det enkle sluttresultatet. Det ble moderne, med litt retro-feel og mine favoritt farger.




Og p.g.a at Blogger er så firkantet på oppsett, så måtte jeg skrive en liten tekst/motto får å få lov til å legge på den lille stripa under headeren. Men det ble jo bra, så da er alt greit ;).

Så til helga kan jeg kose meg litt med å prøve å lage nye knapper til sidefeltene mine, og ellers piffe opp bloggen. Det trengs...

Ønsker alle som stikker hode innom en aldeles flott helg.


6 koselige kommentarer:

Trine sa...

Likte godt å se en ny header.Det enkle er ofte det beste sies det jo.
Gleder meg til de knappene du snakker om kommer på plass også .Det er vel tips og vink til andre nettsteder ,eller ?
I wait and see .
Ha en flott hælj ;)

Tre Engler sa...

Så stilig den nye headern din ble:)
Herlige farger:)
Ønsker deg en god helg
Klem Merete

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj så morsomt med ny header ! gøy med noe nytt ! God helg ! Klem

Maria - Min oldemors hus sa...

Forandring fryder, ikke sant. (",)(",)(",)

Interi-gjør det selv! sa...

Så fin den ble, grattis med ny header :-)

omgdeterlina sa...

Artig med litt forandring, og ekstra gøy når det blir så fint! Jeg henger litt etter med å svare de som har kommentert inne hos meg, og har en skikkelig opprydning nå i formiddag. Så nå først vil jeg si tusen takk for at du deltok i giveawayen jeg hadde! Du har sikkert fått meg deg at det dessverre ikke ble noen premie på deg denne gangen, men jeg har faktisk klinka til med en ny giveaway allerede. Min gamle skolevenninne har blitt plukka ut til å være Bloomingvilles kunstner for sesongen, og nå kan du vinne to flotte illustrasjoner av henne inne hos meg, så du får trekke nye lodd og krysse fingrene på nytt! Også håper jeg det har blitt varmere i været der du bor så du ikke fortsatt fryser på tærne! ;) Ha en fin ny uke! Klem L

Related Posts with Thumbnails