"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 31. mars 2014

From Pippin with LOVE

Åh, mamman min.... vettu hva? Jeg er glad i deg jeg. Håper du vet det. Hver dag, når du kommer hjem, så står jeg kikker etter deg fra vinduet i gangen. Når jeg ser deg, så jubler jeg høyt og halen blir til en propell. Da slipper pappa meg ut døra, heeelt uten bånd til og med, sånn at jeg kan møte deg på gangstien. Da blir jeg så glad!

I hverdagen så er du og pappa veldig flink til å friste meg, men det vet dere vel allerede? Du og pappa spiser mye godt, som jeg også har lyst på. Jeg lar aldri sjangsen gå fra meg til å vise dere hvor mye jeg har lyst på akkurat det dere spiser, selv om jeg har noe av det samme i matskåla mi'. Blir aldri det samme vettu!

Men dere lar meg a' jobbe for maten. Her i huset er det ingen latsabber. Jeg sitter, gir labb, legger meg ned og ruller rundt før dere i det hele tatt har sagt ifra hva jeg skal gjøre.... noe jeg mener er helt rett selvfølgelig!! Så jeg synes dere kan være litt raskere til å gi meg godbiten min... ikke bare legge den rett forran ansiktet mitt og be meg om å vente i opptil et helt minutt, sinnsyke jævler.

Jeg vet dere er glad i meg altså, ikke bare sinnsyke. For hvem er det vel som koser med meg i sofan hver eneste kveld og gir meg knuse-klemmer til jeg nesten ikke orker mer? Jo, det er dere det. Og dere er så behjelpelige at dere klør meg på magan på den flekken som jeg aldri helt kommer til selv og gjett om det gjør godt. Jeg er så glad at jeg bor her sammen med dere og det skal jeg gjøre i mange år til. Hilsen Pippin.
*

Og vi er glad i deg, vår kjære Pippin. Håper du er fornøyd med sommer sveisen! :)



3 koselige kommentarer:

Trine sa...

Hehehe det kaller jeg et hundeelsker innlegg .Pippin er bare noe av det fineste jeg veit om .Klok ,snill og fortsatt leiken .Det er en uslåelig kombinasjon .Også så vakker som han er .

Må han lenge,lenge ,lenge leve må :)

Jatte sa...

Så utrolig nydelig <3 herlige disse små firbente vennene våre!!

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så søt da ! Koselige bilder ! Klem

Related Posts with Thumbnails