"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 13. mars 2014

*Inspirasjon*

Jeg har vært inne hos Ellos.no og snust på nyhetene. 
Mye lekkert altså!! Mye grafisk og moderne (og det er jo akkurat dett mitt interiørhjerte heller mot for øyeblikket).
 Selvfølgelig med innslag av det personlige og gamle. ;)
 


Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

Frøken Anker sa...

Ellos har rigtig mange skønne ting. Jeg handler gerne tøj der, for det er flot og prisen er rimelig.

God weekend
Birgitte

Interi-gjør det selv! sa...

Oh, mye lekkert hos Ellos ja, takk for at du delte inspirasjonen. Ikke alltid man orker å "gå igjennom" alr selv, og da er det så fint når nen andre har gjort det for en :-)

Dynamisk Salong sa...

Vet du hva, jeg oppdaget Ellos-veldet kun for kort tid siden. Ante virkelig ikke at de hadde såå mye fint interiør der inne! At det går an? Hvorfor har jeg ikke oppdaget det før, tenkte jeg. Utvalget du har klippet ut her er virkelig flott. Den benken kunne jeg godt ha tenkt meg. Ellers må jeg også si at jeg ble regelrett imponert over din iver og standhaftighet vedr kommoden som du og din mann nå har hver deres del av. Hoho! Hadde jeg aldri kommet på, å dele den sånn som du har gjort. Men så flott det ble! :-) God søndagskveld på tampen, og ny uke til deg. Klem fra Beate

Related Posts with Thumbnails