"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 5. april 2014

Endelig ferdig/Finally finished!

Da kan jeg si, med hånden på hjertet, at gangen/hallen er helt ferdig pusset opp. Det har tatt åresvis fra tanke til realitet, men i går kom tapeten opp på veggen under trappen, og da følte jeg at at jeg endelig kunne pustet lettet ut. Det har virkelig tatt sin tid!!

Tapeten fra Eco wallpaper passer perfekt inn, spør du meg. Akkurat riktig grønntone som går til veggene jeg malte i fjor. 

(Ops... har glemt å sette på lokket på kontakten... pyttsann.)

Mannen gjorde hele arbeidet i går mens jeg sto å trippet i bakgrunnen, vasket kluten og gjorde alt annet som jeg ble bedt om. Man kan trygt si at jeg var spent. Er ikke akkurat lett som en plett den der tapetseringen, men resultatet ble knallbra!!
Takk, mannen min.


Så nå, under trappen, har vi laget et lite og søtt databord. Den har vi egenhendig snekret av en gammel, større pult som egentlig var tiltenkt dynga. Alltid kjekt med litt gjenbruk er mitt motto og selve prosessen med dette prosjektet var jo festlig.

(Det er selvfølgelig ikke dokumentert da alt skjedde i hui og hast, som gjelder alle gode prosjekter. Vi fant ut at ingen av oss er særlig grundige/tålmodige som vi burde vært... hehe...og min far, som er byggmester, hadde ristet på hode og lurt på hva i huleste vi holdt på med, men resultatet der ble jo bra nok. Så man kan si vi har gullhår en viss plass.)


12 koselige kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Utrolig koselig gang! Skjønner godt at du er fornøyd med resultatet ;-) Kjempefint!

Ønsker deg en herlig lørdag! Kos deg masse!

Inspirasjon fra Elin sa...

veldig flott gang.
Også er det så moro når man blir ferdig med noe.
Kult dere valgte den tapeten, hadde aldri gjort det selv, men det fungerte skikkelig godt.

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det ble jammen kjempe koselig i gangen og det lille kontorhjørnet under trappen er genialt ! God helg til deg ! Klem

Trine sa...

Jeg har virkelig sett det mitt i øye og jeg synes tapet ,pc-bord og det å sette seg der i kroken var heilt supert.Er jo til og med plass til kaffekoppen ved siden .Knallbra resultat og godt jobba av dere begge to.
Den som venter på noe godt osv.... :)
Ha en deilig hælj !

baremamma.com sa...

Så fint det er :) nydelig og oppkvikkende farge! Vil du vinne en påskegave kan du delta på min give away nå ♥ Klem Anette

Veronica sa...

Stilig tapet, resultatet ble kjempebra! :)
Ser du har fått tak i hodeskallen fra Kremmerhuset som jeg sikler på, i sølv så klart:P De er fri for sølv her i Bodø, kun hvit og gull igjen:/

Tre Engler sa...

Det ble bare utrolig flott:)
Trappen var kjempe lekker:)
Ha en herlig søndag
Klem Merete

Randi sa...

Lekkert! Så flinke dere har vært! Skjønner godt at du er fornøyd, det har du all grunn til :)
Klemmer

Marte - Inni Min Hule sa...

For en fin hall!
Nydelig farge på veggene! Den gamle radioen passet perfekt inn! Fint med det grønne teppet i trappen også. Dette tiltalte meg virkelig! :-)

Klem.

RoseSommer sa...

Hei, så fint du la igjen kommentar hos meg, så jeg fant bloggen din. Den er skikkelig artig, og jeg har bladd meg ett år tilbake nå og kikket på bilder og prosjekter. En fin blanding av DIY, interiør og inspirasjon. Har selvsagt lagt meg til som følger.
P.S.: Det gule gjøkuret ditt var skikkelig kult! Angrer nå veldig på at jeg kvittet meg med mitt for noen år siden.

Brunt sukker sa...

Så flott
forstår godt du ble fornøyd
kos deg
klem Eli:)

Interi-gjør det selv! sa...

Så fresht!! :-) Skjønner du er fornøyd, med både tapeten, tapetseringen utført av mannen og pultprosjektet. Nice work :-)

Related Posts with Thumbnails