"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 14. april 2014

-Nytt liv-

Meg og brodern tok en liten fototur utenfor døra her i forrige uke. Det ble ikke mange blinkskudd for meg den dagen, men dette lille bilde falt jeg litt for.
Søte lille soppen som prøver å gro seg "stor og sterk".

  

Det burde nevnes at jeg selvfølgelig klarte å drepe den lille soppen når jeg ville børste vekk litt bøss som lå forran for å få et bedre bilde. "Survival of the fittest" er et ordak som popper opp i hodet mitt da. Ja ja, pytt sann... sånn kan det gå.

Ønsker alle som er innom en herlig start på påskeferien. Min egen ferie starter ikke før til torsdag, men gjett om jeg gleder meg til litt solfyllt fritid. Hva skal dere finne på i påsken?

4 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Herlig vårbilde:)
Ha en strålende Påske:)
Klem Merete

Trine sa...

Mye spennende å se som kryper opp av alt løv og rusk på bakken .Flott foto .Synd perfeksjonisme skulle ta knekken på soppen hehe....

Ha en deilig lat påske alle sammen ;)

Interi-gjør det selv! sa...

Herlig bilde! Her startet også ferien i dag, og det blir hjemmepåske med hagesysler.Ønsker deg en god påske :-)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det hørtes så koselig ut med deg og broderen på tur ! Fint bilde av soppen som fikk en stygg skjebne ! God påske ! Klem fra Sidsel.

Related Posts with Thumbnails