"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 21. april 2014

Scrappetreff mars 2014

Ting har tatt litt tid den siste uka... jeg skylder på det fabelaktige været. Man glemmer jo helt å fokusere på å ta noen nye bilder og sitte med bloggen når man kan sitte ute i solveggen og kose seg. Eller er det bare meg...?
 *
Forrige helg var jeg i allefall på scrappetreff i Horten. Det var 2 veldig hyggelige dager som var øremerket scrapping/kortlaging, med 26 herlige scrappedamer. Jeg sitter på den rotete plassen til venstre, der hvor den grå jakken henger på stolen.
 
(Damene er å spiser nå, derfor det er så mange tomme plasser.)

Jeg fokuserte i hovedgrunn på lage noen flere sider i albumet mitt/sn@pbookin (fra Simple Stories).
 
(Eksempelbilde fra Simplestories.com)
 Kjempe artig scrappe system som selges hos Panduro Hobby. I min verden så går det under kallenavnet "hurtig-scrapping" da man kan lage 4-5 sider på noen timer. Før pleide jeg kanskje å bruke det samme på én side!! Så en tydelig forbedring, vil jeg si. Glemte selvfølgelig å dokumentere selve sidene til dagens blogginnlegg, men hvis du ser litt nøye etter så ser du en av sidene på bildene under.




Ja, her var det kreativt kaos ;).
Jeg hadde handlet inn litt nye scrappeting fra Bikuben.no. Spennende ark, blomster og klistremerker. Juhu!! Gleder meg til å ta det i bruk, for det ble ikke brukt så ille mye på treffet.

En av oppgavene vi fikk på treffet var å dekorere en papirpose. Temaet var "blomstereng" og min pose er nr.29. Det ble en hel haug med blomsterfulle poser, så jeg gikk dessverre ikke til finalen. Men det var moro bare det å lage den. :D


Håper dere alle sammen har hatt en flott uke og en fantastisk påske.


2 koselige kommentarer:

Trine sa...

Et skikkelig kult og interessant innlegg ! Hvilket barn er det du holder i armene tru på scrappesiden din ?

Syntes også posen din var ordentlig fin men det var jo en haug med damer der så da er det jo ikke alltid en kommer på topp .Påsken har vært reine sommeren for min del .
Ha ei flott uke ;)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så moro da , det hørtes koselig ut ! Kjempefine poser ! Fin ny uke til deg ! Klem

Related Posts with Thumbnails