"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 29. mai 2014

Milla Boutique

Forrige uke var jeg i Oslo på kurs. Bodde på hotell og greier... veldig gøy! Hotellet lå ikke mange skritt unna House of Oslo. Det senteret hadde jeg hørt om, her inne i bloggverdenen, så ditt bare måtte jeg dra.

Min favoritt butikk der inne var, uten tvil, Milla Boutique
For et interiør mekka!!
Her er noen bilder jeg tok.








3 koselige kommentarer:

Dynamisk Salong sa...

Ohh, hotelldager i Oslo med besøk på selveste House of Oslo er vel så nærme nirvana det er mulig å komme. Milla Botuque er en fantastisk butikk. Skjønt, det gjelder å holde på lommeboka der inne gitt, for billig er det definitivt ikke! Var innom der selv forrige uke, i forbindelse med kursdager i Oslo. Gikk tomhendt ut igjen, men tror jeg kunne handlet hele butikken om det var opp til lysten å bedømme, hehe. Så flott bordet ble som du pusset opp forresten! Her telles det ned til permisjonslivet om kun få dager. Klem klem fra Beate

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg for litt siden... Ja jeg har så smått begynt å blogge igjen etter en lang pause, kjekt å være tilbake, og kjekt å dra på bloggbesøk :) Spisebordet ditt ble utrolig stilig! - herlige farger ღ Milla Boutique har bare såååå mye fint - tror jeg hadde kommet ut med alt for mye her, og en slunken lommebok :) Takk for herlige og inspirerende bilder. Ønsker deg en fortsatt fin kveld og ukestart som kommer. Klem fra Mette

hilde sa...

ser kjempekult ut! må stikke innom der neste gang jeg er i oslo!

Related Posts with Thumbnails