"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 7. mai 2014

Snipp, snappity, SN@P!


Da skal det scrappes litt i Sn@p albumet mitt.
Er litt hekta på sn@pbooking/project life for øyeblikket.
Moro og raskt hobby som passer perfekt for meg.


På nettet kan man finne et hav av inspirasjon. Og jeg lar meg inspirere med glede.
Elsker alle fargene!!




Hvis du er nysgjerrig på dette så kan du ta turen innom pandurohobby.no (der har de alt du trenger for å starte) eller på nettet (f.eks bikuben.no).


4 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja det ser gøy ut , så mye fint man kan lage ! Ønsker deg en fin og kald regnværsdag ! Hehe ja for det er jo ikke mer enn 5 grader ute i dag . Klem

Trine sa...

Ditt album ser så flott ut og særlig for meg som minst har tyve tommeltotter på sånt .Ha en flott tid framover mens vi venter på at sommeren skal komme igjen .Klem

Veronica sa...

Måtte ha hatt nok tålmodighet og fantasi til og scrappe. Flott ser det iallefal ut! :)


Du er forresten utfordret til og bli med i Humlestafetten 2014! Du kan lese mer om det i blogginnlegget mitt(http://opsahlsverden.blogspot.no/2014/05/hjelp-humla-humlestafetten-2014.html), eller inne hos Moseplassen(http://moseplassen.com/2014/05/humlestafetten/)

Helt frivillig! :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Scrapbooking er kjekt!! men jeg synes det tar mye tid - i alle fall når en hel album skal lages på denne måen (slik som jeg har gjort) Så mange flotte inspirerende bilder. Nå fikk jeg lyst til å begynne igjen:)

ha en fin uke fortsatt:)

God klem fra meg.

Related Posts with Thumbnails