"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 4. mai 2014

Spring walk



"It was one of those March days when the sun shines hot and the wind blows cold: when it is summer in the light, and winter in the shade. ~Charles Dickens, Great Expectations"
(Selv om vi er i mai nå så synes jeg dette sitatet var passende.) 

I dag tok jeg, Pippin, gubben og svigerfar en tur ut i naturen. Ikke så langt fra sivilisasjonen... nærmere bestemt Slagendalen (Vestfold).


 Temperaturen var vekselsvis varm og kald, så jeg kledde meg godt. Viktig å ikke invitere til forkjølelse, selv om jeg svettet og frøys om hverandre. Er aldri lett og kle seg på våren.


 Pippin fikk gå uten bånd og oppførte seg eksemplarisk. Holdt seg i nærheten når vi sa ifra og ellers snuste og kosa seg. Finnes ikke noe bedre enn når bikkja får løpt fritt og lekt seg litt. Er jo ikke så mange steder hvor det funker.


 Her ser vi to glade karer...og en nysgjerrig hund som lurer på om mor snart er ferdig med å ta bilder.


Det var også mange flotte småblomster å ta bilder av.... og etter litt overdreven magi i photoshop så fikk jeg et par bilder som jeg vil printe ut og henge opp her hjemme. Spesielt bilde nr. 1 ga meg litt spring feeling.


Ønsker alle som stikker innom en god søndag.
 

1 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det var et pent par du ! Så koselig når man får til å dra med seg flere på tur og hunden ser ut til å kose seg . Ønsker deg en fin ny uke ! Klem fra Sidsel.

Related Posts with Thumbnails