"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 27. juni 2014

Fimo inspirasjon "i lufta"....

Nå er det lenge siden sist blogginnlegg gitt. Rart hvor fort tiden går egentlig.... Men nå, fra i dag, har jeg 3 uker ferie så da skal jeg prøve å få dokumentert litt fra livet ;).

 Ikke så veldig mye nytt har skjedd på denne fronten i det siste. 
Jeg planlegger en hobbyaften med fimo-leire og har sett på nettet etter ting jeg vil prøve å lage. Gleder meg allerede.

Her er noen inspirasjonsbilder.



Synes minion-øredobbene og erte-smykket er de beste ideene. 


2 koselige kommentarer:

omgdeterlina sa...

Det så veldig gøy ut! Jeg har aldri prøvd selv, men liker veldig godt alle tingene jeg har sett folk lage i fimo, så nå gleder jeg meg til å se hva du ender opp med! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen fine ord om bokhylla mi (og tusen takk for at du venter tålmodig på svar!). Det er godt å vite at jeg ikke er den eneste som er glad i bøker, for jeg er jo litt mer maksimalistisk enn mange på den fronten :) Håper du har en deilig helg og får fine ferieuker. Gleder meg til flere oppdateringer fra deg! Klem, L

Interi-gjør det selv! sa...

Så mange morsomme figurer da. Jeg likte også godt ertene ;-) Håper du deler noen bilder med oss hvis du lager noe da. Ønsker deg en snart god helg, og du nyter vel ferien :-)

Related Posts with Thumbnails