"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 11. juli 2014

Deilige dager i sola.

"Sol inne, sol ute, sol i hjerte, sol i sinnet...Åååh sooola skinner".
Deilige dager vi har her på østlandet a' dere? Vi er heldige!!

Meg og gubben har akkurat kommet hjem fra noen idylliske dager på familiehytta i Siljan.


Vi har padlet kano...



....og badet....
 


 .....og nytet sola...


....og gått litt i skauen.


Fra hytta og til vannet ligger en liten, irriterendes, "sump". Jeg har lært litt fra tidligere turer til hytta at denne lille strekningen ikke er så lett å manøvrere over tørskodd. Så denne gangen var jeg føre var å kjøpte meg noen ganske smekkre, støvler fra www.stiligestovler.no. Merket er Däv. Dette er seriøst de mest behaglige støvlene jeg noen gang har brukt. De er lett foret på innsiden. Gjett om det var deilig når du gikk barbeint i dem! Noe jeg nesten alltid gjør. Servicen var rask og før jeg viste ord av det kunne jeg hente mine nye støvler på postkontoret. Anbefaler å ta en titt!



Sånn ellers så leste meg og gubben nesten ut boka 3003 spørmål for hverandre (hoppet over geografi og sport). Nå føler vi oss så stappfull av kunnskap at det nesten er litt kvalmt ;P. Gleder meg allerede til neste turen opp til Siljan. 

Hvem vet... kanskje vi tar turen allerede til uka. Har jo 1 uke igjen med ferie og etter det så er det bare å ta fatt på alle nyhetene som har kommet på jobben. Gleder meg såååå til det også jeg.

Håper alle som stikker innom har en super flott sommer!


6 koselige kommentarer:

Trine sa...

Du verden så koselige bilder av stedet og turen .Ser at Pippin skuer ut over sitt rike og sitter som en konge .Deilig å komme bort litt fra hverdagen .
Ha flotte dager !

Marit Bekkevold Skoglund sa...

Ser ut som en meget vellykket ferie.
Skau og vann det er skikkelig ferie det. Og passende hyttelektyre er jo nettopp slike spørsmålsbøker og hefter. Alltid like gøy!!! Og du for noen lekre gummistøvler, må nok inn på den siden ja. Har noen "lekre" grønne sjøl kjøpt på Felleskjøpet. He he. De du hadde var "litt" smakrere kan man si.
Fortsatt god sommer.
Klem fra Marit

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det var skikkelige feriebilder ja , det så fint ut ! Så kul du er på det nederste bildet , det kledde du godt ! Ønsker deg fortsatt en fin ferie ! Klem

Maria - Min oldemors hus sa...

Stilige støvler!
Ha en fortsatt fin - og varm - ferie. (",)

hgfd sa...

Nydelig nettside du har. Jeg blir imponert. Besøk nettsiden min, som jeg tar for meg en del om tapetsering Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

TreToEn sa...

Hei hei og takk for sist :)

Så koselig at du stakk innom på bloggen! Det har vært litt stille der i sommer, men nå...nå skal jeg prøve å få gang igjen ;)

Ha en fin kveld :)

Klem

Related Posts with Thumbnails