"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 5. august 2014

Drømme kjøkken!!

I disse dager driver jeg ikke med noe spesielt på interiørfronten, litt inspirasjonsløs egentlig, men det vil bedre seg slik det alltid gjør i høst/vinter halvåret. ;)

Så i dag vil jeg drømme meg litt bort. Kjøkken står i sentrum. 
Bildene kommer fra det store internettet og enkelte bilder har ligget i bildemappen min i lange tider. 
Enjoy.









Sånn...da kan jeg vinne i lotto...takk!


1 koselige kommentarer:

Dynamisk Salong sa...

Hehe, vinne i lotto ja - JA TAKK, her og! :-) Skjønt, nettopp i dag føler jeg nesten at jeg har gjort det. Bittelitt i alle fall. Har lenge hatt ønske om å bytte ut det gamle spisestuebordet med et rundt, massivt og gammelt bord, men de er VANSKELIGE å finne. Men, i dag nærmest ramlet jeg borti det, og fikk det til en så latterlig skampris at det knapt kan gjengis. Heldig lottovinner altså. Drømmer ellers, som deg, om å bytte ut kjøkkenet - men det står langt frem i tid. Enn så lenge planlegger vi å gjøre en minimakeover på kjøkkenet, så får vi se. Tror det kan bli fint også. Håper du har fine dager. Gleder meg stadig over bloggen din og besøker deg titt og ofte. Klem fra Beate i Skien

Related Posts with Thumbnails