"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 24. august 2014

Sommerens hobby prosjekter.

Det har ikke skjedd så ille mye på interiørfronten denne sommeren, ingen ting har blitt malt og ingen ting har blitt snekret. Så her inne på bloggen har det vært merkbart stille.
Kremt.... ja, slikt kan skje.

MEN....

 Denne sommeren har vært en av de aller aller beste!!
 Bena mine var høyt hevet og utallige pakker med Sun Lolly ble fortært. Jeg har også holdt på med endel små hobbyprosjekter som har gitt meg mye glede.

Prosjekt 1. Fimo superhelter.
Minion and superhero love!


Prosjekt 2. Toy Story inspirert lampe.
Genial idé som jeg fant på Instagram (@madebyhanna).


Prosjekt 3. Strikka pute.
Var egentlig en gave, men det nåløyet gikk den desverre ikke igjennom. 
Vel..den passet i allefall godt inn her i sofan.


Prosjekt 4. Diverse hama figurer. 
Just for fun!


Min favoritt årstid er endelig her. Tiden hvor du kan finne på ting inne uten dårlig samvittighet. Så flere prosjekter skal det helt sikkert bli. Soverommet har stått på vent en stund.. kanskje jeg snart skal hive meg rundt og starte med det?


5 koselige kommentarer:

June sa...

Hei Madelèn! Det er nok flere enn deg som har tatt det med ro med diverse interiørprosjekter i sommervarmen! Det har vært såpass varmt at man kanskje ikke har orket rett og slett. Dessuten er det da greit å ta en pause både fra malingsprosjekter, snekring og blogging! ;) :) Jeg har hatt en "pause" på halvannet år fra bloggingen jeg...men nå har jeg så smått fått lirket i gang skrivelysten igjen.
Artige små hobbyer du har bedrevet i sommer forresten! :)

Klem fra June
Nostalgi & Skriverier

Trine sa...

Dårlig samvittighet er bare bortkasta energi . Ikke gidd å ha det du :D Sabla kul den Toy Storylampefoten altså !
Har prøvd å forestille meg den men det var umulig .
Ha en strålende høst i lampelys og kreativ kos.

Inspirasjon fra Elin sa...

Så mange morsomme prosjekter :) Viktig å ikke slite seg helt ut om sommeren :)
Gleder meg til å følge med deg utover høsten.

Interi-gjør det selv! sa...

Du er så kreativ altså, morsomme små prosjekter. Store prosjekter kan alltid vente ;-)

omgdeterlina sa...

Så kule prosjekter! Jeg likte spesielt godt superheltene, de var helt fantastiske! Godt å høre at ikke jeg er den eneste som gleder meg over høsten, det er deilig å være ferdig med alt ut-i-fint-vær-presset hihi ;) Tusen tusen takk for kjempehyggelig kommentar om gangen vår forresten, det varmer!

Related Posts with Thumbnails