"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 9. september 2014

Litt til meg og litt mer til meg.

Det er feiringstid i Bettum Villa. Bursdag står på timeplanen, og bursdagsbarnet (meg) gleder seg som vanlig.... Blir aldri for gammel til å glede seg over sin egen bursdag, mener nå jeg.
"Hurra for meg som fyller i dag...." ;)

Så i går tok jeg en liten shoppingrunde for å piffe opp kåken til festen. Kronelys fra Nille, ballonger og kakelys fra Søstrene Grene... the works. Her skal det pyntes!


Og i helga gjorde jeg 2 store varp på loppemarked. 
Et av dem var 6 ,fantastisk kule, retro stoler. I love them!! 
Så da ble det litt ommøbelering i spisestua.
Den lille duken var også et lite varp fra loppa. 


Gleder meg til å fortelle dere om mitt andre loppevarp som hører hjemme på soverommet (vi holder på å pimpe det nå). Må bare bli ferdig med litt ugudelig kjedelig listemaling.

Ønsker alle som er innom en flott uke. 


4 koselige kommentarer:

Trine sa...

Grattis med dagen Madelèn <3 Glad du liker bursdager fest og stas .De stolene passa jo perfekt der og de er til og med ordentlig gode å sitte på litt over tid :D

Gøy med innlegg på bloggen igjen var det å .
Ha en flott dag og uke .

Dynamisk Salong sa...

JUHU! Og gratulerer så hjertens med dagen din i dag. Jommen rakk jeg det akkurat innen dagen er i ferd med å sive ut. Håper du har hatt en fortreffelig dag og blitt feiret ette alle kunstens regler. Så vittig med dette innlegget ditt forresten. ikke uten grunn at vi liker hverandres stil, sier jeg bare. Gjett hvem som holdt på å handle seks slike stoler for noen måneder siden. kliss like! De er bare såå lekre. Skikkelig retro og med en nydelig utforming, spør du meg. Men, jommen endte jeg opp med noe totalt annet isteden, når alt kom til alt. Et godt eksempel på hvor påvirkelig jeg kan være når det gjelder smak og stil, hoho. Bittelitt misunneig på dette varpet ditt altså. Det passet jo bare så godt inn hos deg. Håper du har gode dager. Hadde vært gøy å møte deg live´en gang. Hvem vet, kanskje på ett eller annet bloggreff en gang i fremtiden? Gratulerer så masse og natt i natt herfra. God klem fra Beate

Maria - Min oldemors hus sa...

Gratulerer så mye med dagen! (",)
Så bra at det er flere enn meg som synes bursdag er gøy, og en fin anledning til å treffe trivelige folk.

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jasså så du er jomfru du også , hehe ... gratulerer så mye med dagen som var !!! Så fint det ble med skapet , lysestakene og bildet over !!! Klem fra Sidsel

Related Posts with Thumbnails