"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 21. september 2014

Retro bedroom in the making...

Meg og gubben holder på å pusse opp soverommet vårt. Det går ikke fort, men jeg kan heldigvis begynne å se konturene av et ferdig soverom.

Vi har malt alle veggene, byttet ut den gamle store sengen med et fabelaktig nytt loppekupp, kjøpt ny overmadrass (som akkuratt hadde kommet ut av pappesken når dette bildet ble tatt), flyttet klesskap inn på gjesterommet og holder vi på med listemaling.

Bak sengen har vi bestemt oss for å henge opp et stort gulvteppe for å dekke til en gammel dør. Vi må bare finne et som passer. Nye, men gamle, lys i messing kommer opp på hver side av sengen. Og en taklampe fra Ikea er på vei hjem til oss i posten. 

(Bilde tatt på kvelden... kremt... ikke akkurat det beste lyset)

Dette blir bra!! Gleder meg til å komme helt i mål.


4 koselige kommentarer:

Trine sa...

Detta blir fin,fine greier når det blir heilt ferdig. Artig å se et 50.talls soverom komme til nytte ,igjen ;)

Maria - Min oldemors hus sa...

Det er ei av de stiligste retro-sengene jeg tror jeg noensinne har sett! (",) Det blir spennende å se innspurten.

Interi-gjør det selv! sa...

Åh, blir spennende å se resultatet. God oppussing ;-)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det blir spennende å se når soverommet er helt klart !!! Fin dag til deg ! Klem

Related Posts with Thumbnails