"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 21. desember 2014

Da har jeg..

..offisielt tatt ferie!!

 Huset er ferdig pyntet til jul. Så nå kan jeg legge bena på bordet og kose meg skikkelig med gubben helt frem til nyåret.
DEILIG!

Årets julepynt er: pynta juletre, julestjerne og lysslynge rundt vinduet og bokhylla.

Vi skal se Marco Polo og Sons of Anarchy på Netflix.
Jeg skal prøve meg på perleveving.
Spise masse god mat.... og ellers leve livet.
Wish me luck!

Ønsker alle som er innom bloggen min en hjertelig god jul..... og mest sannsynlig et godt nytt år. 
Er jo ikke så ofte imellom innlegget mine i det siste.

5 koselige kommentarer:

Ann sa...

Så koselig og julefint du har fått det i stuen! :) Nyt ferietid, filmer, julemat og hobbyer, du og mannen må ha en riktig god jul og et godt nytt år når den tid kommer! :)

Juleklem fra Ann,
Glassveranda.

Marit Bekkevold Skoglund sa...

Ønsker deg også en god jul og et riktig godt nytt år. Riktig så koselig i stua di med juletema også.
Klem fra Marit

Lene i Annekset sa...

Så fint du har pynta! Ønsker deg en riktig god jul! Hilsen Lene i Halden

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så koselig ! Du var jammen meg tidlig ferdig til jul ! God romjul til dere ! Klem

Huldra sa...

Elsker å se glimt av hjemmet ditt, og du hadde det ordentlig julekoselig også :)

Tror de fleste er litt bloggfraværende for tiden, men jeg håper du popper innom med et og annet innlegg. Må ikke miste deg her inne.

Godt nyttår :)

Related Posts with Thumbnails