"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 14. februar 2015

Kortlaging, perleveving og HAMA.

Tiden går virkelig fort når man har det gøy... og det har jeg hatt mye av i det siste. :)
 
Denne helgen er jeg på scrapbooking treff i Horten. Jeg skal lage litt inspirasjon til bryllupsinvitasjoner og slikt. Samtidig som jeg skal ha det gøy med Panduro produkter. 
I love my job!!



Jeg har også laget valentine og jubileums kort til gubben min. 
Sånn herlig "på kanten"...akkurat slik jeg liker det.


Et eklektisk sommerkort fra "Gypsy Gypsy" blokken til Panduro Hobby. Med bling, rub-on og lag-på-lag teknikk.


Her er litt perleveving som jeg har hatt det moro med. En kan si at jeg har skaffet meg "noen" perler fra Ebay... kremt. Ebay er en farlig dille eller hva?






Her har meg og gubben perlet et Hama-portrett av Donald Duck.
Gleder meg til å få hengt det opp! Den måler ca. 50x30cm.


Og det var det for denne gang....

2 koselige kommentarer:

Marit Bekkevold Skoglund sa...

Digget Valentines kortet ditt.
Kult. Artig å være litt på kanten.
Piffer opp humør og stemning det.
Klem fra Marit

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så masse koselige saker å holde på med da , det skjønner jeg er gøy ! Kortet til gubben , det virkelig likte jeg veldig godt !!! Fin ny uke til deg ! Klem

Related Posts with Thumbnails