"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 9. april 2015

Bokhylle planer...

 Blogglysten har kanskje vært litt laber i det siste, men interiør-lysten er like sterk som alltid. Vær ikke redd for det! ;)

Jeg planlegger å bygge 2 ting i sommer, hvis alt går som planlagt, og det er innebygd bokhylle i hele spisestuen og liten bod imellom kjøkken og gang. Vet ikke helt hvordan jeg vil ha det enda... det kommer sikkert litt etterhvert.

Noen som har litt erfaring med bokhyllesnekring? 
Rop gjerne ut med noen tips og triks.

Jeg har funnet noen bokhylleløsninger som jeg likte på pinterest.com (collagen under).
Det eneste jeg vet er at bokhylla skal gå helt opp til taket og den skal være i fargen tåkedis slik at den passer til tv-stua. Ellers må jeg se det ann litt hva jeg kan klare å bygge.
Gleder meg allerede.... får håpe jeg får råd til denne planen.
Wish me luck!

3 koselige kommentarer:

Linnéa sa...

Fine prosjekter :)

En ide til bokhylla kan være å kjøpe feks Billy-hyller på IKEA og sette på lister, sånn at den ser innebygd ut :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Jeg har dessverre ingen erfaring med bygging av bokhyller, her er det gode gamle BILLY som gjør nytten. Det er såpass lavt under taket at de nesten ser innebygde ut med topphylle på...

Lykke til, det blir nok veldig bra! (",)

Olea sa...

oi, spennende! Det klarer du nok helt sikkert å bygge :)
Gleder meg til å se resultatet :)
klem :)

Related Posts with Thumbnails