"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 18. april 2015

OH LA LAmpe

Planen min i går, for dagen i dag, inneholdt på ingen måte at jeg skulle bli stående med denne skatten i hånden.


Men sånn går det når man tråler finn.no etter "den neste skatten".... noe jeg gjør ganske ofte.


Har du sett på makan for en skjønnhet!?
Aqua og gull farget .. *dåne*.. det er mine farger det!
 
Jeg vil jo si at denne lampen allerede passer perfekt inn i dette hjemmet, MEN jeg har noen planer for den likevel.


Jeg vil ta den med til en elektriker/eller kompis med elektriker erfaring og få de til å forlenge stangen slik at lampen kommer litt lenger ned fra taket. For det vil se best ut her hos meg. 

Jeg har også en eller annen plan om at jeg kanskje kan skaffe en glassblåser til å lage 5 glasskupler til å ha over pærene. Hvis alt dette går i boks sånn greit smertefritt, som betyr ikke alt for dyrt, så skal dere få se mer. Håper virkelig det gjør det, fordi dette er virkelig skatten med stor S.

Her er bildet fra Finn annonsen.
Jeg var ganske rask med å fjerne dusken.



7 koselige kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

For et funn! Jeg er enig - den glir perfekt inn hos deg. (",)

Interi-gjør det selv! sa...

Gleder meg til å se planene dine ;) Og du, jeg eeeelsker Finn.no.

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja den var jammen fin og kommer sikkert til å passe perfekt hos dere ! Fin sol/vind dag til deg ! Klem

Dynamisk Salong sa...

Åhhhh, nyyydelig lampe! For et funn! Passer perfekt inn hos deg ja. Ta den eventuelt med til Jan Egil, som driver vintage-lampebutikken "Brocante" i Stensberggate i Oslo. Han er ekspert på gamle lamper, reparasjon av gamle lamper - og har i tillegg utrolig god sørvis. Hvis du skulle være på Oslokanter, vel og merke. Han har også profil på instagram, hvis du vil sjekke ut mer. Skikkelig god helg til deg, kjære du! God klem fra Beate

Anonym sa...

Det er en som driver med glass på galleri Verftsporten i Horten(Roar) vet ikke om han blåser glass. LK

Huldra sa...

Den var lekker. Skjønner godt du falt for den ja :)

Har du lyst til å bli med på en liten giveaway deler jeg en i det siste innlegget mitt. Trekning fredag 8. mai, så skynd deg om du vil være med :)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja Madelen , når kommer det et nytt innlegg her hos deg ??? Hehe...snart håper jeg ! Fin siste pinsedag til deg ! Klem

Related Posts with Thumbnails