"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 8. juni 2015

I det rare hjørnet... /Loving the strange.



Jeg har vel aldri kalt meg selv mainstreem når det gjelder interiør. Finner jeg en ting som er litt rar og/eller mørk i stilen, så er sjansen stor for at jeg digger det. Og hvis det får deg til å trekke på smilebåndet så er jeg solgt! (les: Utstoppet ravn som er kledd ut som en prest i bildet over... priceless).
 Jeg er vel egentlig litt sær, og jeg liker det. 
Har ingen planer om å forandre meg i allefall.

Hvordan er det hos deg? Har du noen diller' som du tenker er litt sært....?

Jeg vet det er utrolig lenge imellom innleggene her i gården. Beklager egentlig det.... skulle vært flinkere til å dokumentere hverdagen og det som skjer. MEN når hverdagen er fyllt med: 
*bil som ryker
 *varmtvannsbereder som ryker
 *gressklipper som ryker... 
så tenker jeg at den kjedelige hverdagen der er vel ikke noe vits i å dele. Kan vel si at karma har vært en bitch denne måneden. Den uflaksen gjør jo at alt jeg har lyst til å gjøre tar SÅ FRYKTELIG LAAANG TIIIID uten bil. Litt utålmodig kan du si. 
Ønsk meg gjerne lykke til fremover. ;)

Bildene over er fra indulgy.com


3 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Morsomt det med noen rare ting , det kan jeg også like . Jeg tror dessverre ikke at det blir noen lottogevinst , men kanskje det en dag bare daler noen penger ned fra himmelen ;) Fin ny uke til deg ! Klem fra Sidsel.

Brunt sukker sa...

wow så tøffe ting
jeg hadde garanter kjøpt
allt på di 6 første bildene
heldige deg
klem Eli:)

Anonym sa...

Hei hei.

Herlige bilder! Virkelig en gobit. Både kult og humoristisk.
La oss håpe at sola, som endelig har tittet fram, skinner på deg, og karmaen tar seg opp...
Det blir nåkk likar i mårra!
Klem fra Anne- Britt :-)

Related Posts with Thumbnails