"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 27. juli 2015

Bokhylle

Hei alle sammen. Her kommer en liten oppdatering fra disse kanter. For de av dere som følger meg på Instagram så er kanskje dagens innlegg (litt) gammelt nytt, men sånn får det bli når man ikke prioriterer blogg i like høy grad som før :).  

3 uker med deilig ferie er tilbakelagt...og jeg skulle så gjerne hatt 3 uker til. I løpet av ferien rakk jeg (nesten) å få i stand mitt nye "bibliotek". Nå mangler jeg kun hyller på den siste veggen, rammer til en fremtidig bildevegg og diverse belysning. De tingene får nok komme litt etterhvert, man må jo også passe litt på lommeboken.

Hva har du gjort i ferien din?

Her er noen bilder fra instagram, tatt med mobilen.




Følg meg gjerne på Instagram: @Bettumvilla


2 koselige kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Så flott med bøker overalt, det kan jeg like (",)
Her holder vi på med å pusse opp spiskammerset, men blir neppe helt ferdig før ferien er over.

Uouo Uo sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


great work

تصميم مواقع





good job Beautiful! :)

حراج السيارات

Related Posts with Thumbnails